Ingen inspiration

Min inspiration har bara slutat sådär i ett klick. Vet inte precis hur man ska förklara det hela, men i alla fall har jag ingenting att skriva om, ifall man kan uttrycka sig på det sättet. Jag tycker det är jobbigt att blogga, i alla fall då man kommer in i en period då du har ingen aning om vad du ska skriva om.

Skoldagen slutade med att jag gick hem. Varför? Jo, jag mådde väldigt dåligt, kände mig yr och hade huvudvärk. Min snälla pappa hämtade mig från skolan. Väl hemma kollade jag på TV och så sovde jag i någon timme som ledde till att jag hade ännu värre huvudvärk och mina ögon bara sved. Mina ögon har något fel, jag lovar. Annars så var dagen helt okej, riktigt tokrolig som vanligt.
Har du tips vad jag kunde blogga om? Kommentera då i detta inlägg vad du skulle vilja se i framtiden.

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Skön blogg du har :) följas via bloglovin?

2010-01-20 @ 19:17:15
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0