Allting känns hopplöst just nu

Mitt sommarlov är ärligt talat uselt, jag har ingenting att göra. Vädret är vackert. Jag orkar inte gå ut ensam, bara för att det känns meningslöst. Alla verkar göra något kul med sina kompisar. Vad gör jag? Jo, jag sitter hemma och gör ingenting, precis som jag alltid har gjort innan. Här sitter jag och avundas över folkets FaceBook statusar där de skriver allting trevligt de gör med sina kompisar och om de vill träffas, osv. Vad gör jag? Jo, jag sitter inne och fettar upp mig så att jag är extra fet tills skolan börjar. Det känns ärligt talat helt värdelöst. Men min sommar är som vanligt en av de sämsta somrarna som vanligt.

Sommarkvällarna var ljuvliga förr i tiden då han den dära ljuvliga människan som börjar på Rasmus, levde på msn. Jag kommer aldrig glömma något som har något med det att göra. Hoppas jag. Alla domdär tiderna är över och här sitter jag tomhänt, allting jag hade har sipprat ut ur mina händer och det känns bara värdelöst att ens sitta här och kämpa med att skriva ett blogginlägg. Gud vad denna värld suger.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Tack! c:

2010-06-26 @ 22:45:17
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0