På jakt efter ett nytt objektiv

Nu är jag på jakt efter ett nyss objektiv igen, jag vet aldrig riktigt vad jag vill ha. Men nu har jag bestämt mig att jag vill ha ett så kallat makro objektiv och har funderat på detta Nikon AF 135/2,0 DC. Det kostar omkring 1300 euro och jag tror det skulle passa mig bra om det vill säga att de tar bilder i samma klass som Canons objektiv Canon EF 135/2,0L USM.


Men jag kan som aldrig bestämma mig om jag vill hellre ha en dator, eller ett objektiv och det stör mig verkligen. Jag behöver pengar, det behöver jag. Haha (:


Kommentarer
Postat av: amelii

Oj jag skulle också vilja ha macro-objektiv! men hjälp vad dyra di är..!

2010-06-08 @ 09:17:23
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0