En konstig onsdag

Jag förstår mig inte riktigt hur ögon är en så tilltalande grej på människokroppen. Det är en intressant 'grej' man kan studera världen, andra människor och katastrofer med. Ögonen är olika färger, men det alla ögon har gemensamt är de har en svart prick i mitten som man ser med. Vilket är en otrolig grej. Tänk om man inte skulle kunna se, då skulle jag inte kunna fotografera eller studera hur mina kompisar ser ut och hur kläderna jag har på mig ser ut. Nuförtiden kan man iofs operera in en grej i hjärnan som gör att man kan se, men i svartvitt.
Idag har varit en onödig dag, onsdagar är de värsta dagarna på hela veckan och torsdagar också för den delen. Det har snöat ute och bussen missade min busshållplats (jag alltid stiger av på) idag, det är skumt. Jag menar, suck. Religionsslutarbeter ska lämnas in i övermorgon och vad har jag kvar? *räkna* 4 frågor. Eller, jag vet inte om det ska in iövermorgon, men jag tror det. Bäst att bara skriva allting färdigt och sedan printa ut det i skolan på fredagen och limma och allt vad man nu ska göra. Men nu ska jag så småningom gå till sängs och sova sött i några timmar, innan jag ska hoppa upp och vara i skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0