Sunday..

Idag har det egentligen inte hänt något intressant. Mitt skribahäfte är fullt så jag slipper gå i kyrkan på hela året (förutom då jag blir konfirmerad, men det räknas inte), äntligen säger jag bara. Sjukt jobbigt att vakna hur tidigt som helst för att bara gå till kyrkan. Men nu är det över. Jag gillar egentligen inte denna söndagen. Meningen är att jag ska läsa på prov men det funkar inte. Men det gör ingenting, läser inatt istället. Går mycket bättre då jag kan koncentrera mig då, eller så inte. Måste i alla fall få bra vitsord och börja vara aktiv på hennes lektioner, eftersom vi får slutvitsordet i historia iår. Uschblä säger jag bara. Önskar att jag inte alls skulle gå i skolan, men så är inte fallet just nu.

Nästa vecka är hela veckan fullproppad med onödiga skolsaker. Historiaprov på måndag, som sagt, sedan har jag finskaprov, någon dag. Vet inte ens vad vi har för sidor och blablabla. Antagligen får vi väl ett nytt Fysikförhör också när han alltid ska ha hundrafemtioförhör på samma gång och sedan nästa vecka också mera prov. Woho, vad jag älskar detta liv! Fredag till söndag kommer i alla fall bli en lyckad helg kanske det heter.

Nu när jag har fått avreagera mig på ett blogginlägg som jag väntat på hela dagen, kanske jag lyckas sätta mig på en mysig plats och läsa, trots att jag vill bara ha partypartyparty, hela natten lång. Varför finns ens skolan här för att förstöra min kära ungdom?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har skrivit: "nu behöver jag inte längre gå till skolan" :P :D Du e gullig då :)

2010-03-16 @ 17:51:38
URL: http://hanarana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0