Telephone

Lady Gaga's nya video kom upp på YouTube, för fem dagar sedan och har snart 18 miljoner tittare och den har varit uppe i under en vecka, helt otroligt! Videon är bara så Lady Gaga och jag tror de flesta inte riktigt gillar filmen för att de kanske inte förstår så mycket av den. Dessutom så är det nog en film man endera hatar eller älskar. Jag älskade den i alla fall, den är så annorlunda och så sjukt bra! Jag blir helt förbryllad och känner mig urcool när jag kollar på den.
Jag tycker Beyonce är lite småcool på sina 28 år som får sjunga tillsammans med Lady Gaga, det har jag ännu inte fått göra och knappast får jag göra det heller. Tycker också det på något litet sätt vore lite coolt att vara kompis med Lady Gaga. Hon har på något sätt en sådan speciell, unik stil som ingen annan har. Alla har sin unika stil, men vissas står ut lite mer än andras. Trots allt så är videon den bästa musikvideon jag sett på snart mina femton år som de gjort tillsammans med den svenske producenten (om det heter så vet jag inte, hoppas jag inte har helt fel) Jonas Åkerlund.
Sist men inte minst så tänker jag faktiskt lägga upp denna coola video jag gillar (shit vad jag missbrukar ordet cool, haha), har kollat på den på repeat en god tid nu. I videon så är i alla fall Lady Gaga i ett fängelse, "Prison for bitches" där Beyonce kommer senare att rädda henne. Sedan så sticker tjejerna och giftar ner människor (heter det så?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0