Konfirmation

Idag har det varit en speciell dag. Jag har fått äran att bli torr bakom ena örat (förstår dock inte ordspråket). Men kort sagt så har jag blivit konfirmerad. Ingenting vidare egentligen, man får pengar, en bibel, konfirmationsbevis och andra saker. Men det är skönt att ha det över nu.

Dessutom så ber jag om ursäkt att jag inte har bloggat sen i tisdags, vilket beror på att internet crashade pga. tre virusprogram på datorn. Tack till min bror som fixade problemet, och nu funkar datorn så gott som felfritt igen, äntligen!

Nästa månad, ja eller jo. Nästa månad åker jag oväntat nog till Sverige, woho! Länge sedan sist, minns inte när jag var sist, men det var i alla fall sjukt kallt i Sverige då, gode gud vad det var kallt och massor med snö och metron funkade inte, så det blev buss och sedan metro den sista biten. Men nu är det student som gäller, där någonstans, haha. Det är i alla fall min kusin(?) Pernilla som tar studenten och vi har planerat att åka den tionde juni och kommer hem den fjortonde. Den elfte åker vi ner och glor på henne när hon kommer ut med studentmössan och sedan dagen efter blir det partyparty! Haha, näe. Men kul ska det bli iaf, blir ju shopping sedan senare (har jag bestämt). Så då får jag inhandlat lite sommarkläder som jag har brist på, hoho (:

Kommentarer
Postat av: sanna

torr bakom ena öra betyder typ att du är halvvägs till vuxenlivet ;)) när du fyller 18 blir du torr bakom båda ;))

2010-05-24 @ 16:37:47
URL: http://Eddam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0